Saturday 22 October 2011

ap sebenarnye ?

hyeee :-) .. 


>first sekali aku nak cakap , malam ni mod aku K.O .. 


thankz kepade danny yang telah buad aku menderite malam ni .

thankz bebanyak sayang ! aku hargainyeee .. <

aku tak sangke kaw macam ni . mane pergi kaw yang dulu . yang sanggup datang rumah and nangez sebab aku ?

#time tuh memang kaw betol-2 tunjuk ketulusan sayang dan cinte kaw terhadap ak ! #


ni lah lelaki yang tak pernah kenang budi awek kan ..
 cube fikir balik 



 > saper yang care time kaw excdent ? taruh ubat kat bahu kaw !*sebab mak kaw geli kan *  sape yang susah hati , sanggup datang eypoh .. 


 bile dengar tangan kaw tercabut ?*sampai nangez-2 bile adik kaw text bgtao ak * sape tolong time kaw susah ? sape tolong time kaw takde moto , topap , ? 


time sekolah , kaw nak simpan duit nak beli rokok . ^WINNSTONN ^ rokok yang mahal kaw pilih walau pon duit kaw susah tok dapat . sape yang belanje kaw makan or share makanan time REHAT ? !  eh , aku tak pergi teknik sebab kaw tahu tak , betape bodoh nye aku tak pergi sebab kaw kan ! tapi kaw ade hargai x pasal too ? 


sorry ^ aku bukan nak ngukit . tapi nak kaw sedar . betape banyak pengorbanan aku terhadap kaw ! aku tak sangke kaw sanggup malu kan aku depan member aku tadi . series aku cakap terime kasih banyak-2 . aku sangke kan , kaw ikhlas tok ambik aku kat rumah . tapii kaw mengate pasal aku kat mmber aku . ape motif kaw ? 


actually , bukan aku yang tak matang sebenarnye . abang yang tak matang . abang , you boleh pikir ape yang terjadi selame ni kalau betol-2 you rase diri you matang . thankz sebab keluar kan perkataan "BIAR JELAH MACAM NI " sumpah , seperti xpayah nak discuss tadii .. okeyh , memang you tak pikir sekarang , but , suatu hari awak akan pikir bende ni semula ! ALLAH maha berkuase sayang . sekarang awak kat atas , dan saye kat bawah yang tengah menangung penderitaan kehilangan awak disisi saye ..engat lahh danny "HIDOP KITE SEPERTI RODA ,KEKADANG DEKAD ATAS , KEKADANG DEKAT BAWAH " mybe ade hikmah disebaliknye  ALLAH jadikan perkare ni terjadii dalam hubungan kite  .. saye redho walaupon saye xkuat untuk hadapi nyee . .

untuk pengetahuan awak .. okeyh ! memang saye dah berubah . xmcam perangai yang awak xsuke selame ni . tapii awak jew tak nampak semua tuh ! jangan cakap "PERANGAI XPERNAH BERUBAH LA YUNK " ! grr .. sumpah saye cakap . sakit hati bile awak cakap macam ni . tapi ,pernah kew saye lawan bile awak cakap macam tuh .. awak marah saye , maki , ade tak kene jew "muke saye lahh tempat awak lepass " pernah awak pikirr betape sakit hati saye awak buad macam tuh . . tapi saye diam kan , tak pernah nak lawan bile awak buad macam tuh kann . eh dah berulang kali saye cakap . "BOLEH KALAU TIME AWAK DENGAN MEMBER AWAK LEPAK , TANPE TEXT ATAU TAKNAK SAYE GANGGU MASE AWAK DENGAN DYORG " bukan nye tak boleh . tapi saye ade bagitahu awak kan , tolong lahh adjust time untuk saye dalam seharian too . tak kesah sekejap ponn . janji awak buad saye happy dann manje dengan saye .. ni pernah kew awak buadd . kalau saye tegur adelahh 2 3 hari awak berubah . lepas tuh awak ulang balik .. saye tahu , memang bosan text 24jam , tapii saye rase tak puas sebab awak tengok awak layan saye macam mane ? lepastuhh ape yang merungsingkan awak , awak lepas kat saye kan :( , hurm , xpelahh nak buad macam mane . nasi dah jadi bubur abang , tak gune baru sekarang orang nak cakap . bende dah lepass takpelahh :'( . walaupon hati saye sakit bile awak buad mcam too . xpelahh danny , mybe saye bukan sape-2 bagi awak dah. okeyh saye terime . tapi tolong pikir ape yang pernah terjadi . takann senang selame due tahun ni awak nak abai kan/ lupekan kengan kite :'( ..nevermind lahh , i nak you tao

---> I LOVE YOU SO MUCH DANIAL HAKIM <3<------

<xdew sape-2 dalam hati saye selain awak > ..            


muuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhH sayangkuh ! 








                                                                     LIEYA NAZRI











No comments:

Post a Comment