Tuesday 25 October 2011

SO WHAT IS THE PROBLEM ? !

>.< haihhh , ape lah masalah nye lagi . weh korang , boleh tak stop cakap pasal DANIAL .. boring tahu tak  aku dengar .. kalau dye ade awek sekali pon ape masalah kaw ?kalau kat poli tuh beribu lagi chantekk dari ak pon ,ape masalah nye !  sumpah , aku tak paham kenape dengan kaw capital A  , kaw seronok bile dengar aku single ? wuhuuuu # WTH lahh wehh , sorry aku tak kan terpikat lah dengar orang macam kaw . dasar perosak anak orang . .

>.< okeyh , sekarang kaw katee kaw open . kaw rase-2 dengan kaw open macam ni , text dengan aku bukan-2 .kaw rase ak nak kew jenis laki macam kaw . opss , sorry , aku bukan bohsia yang kaw nak buat macam too . grr , sumpah ! aku meluat text or chat dengan kaw kat FB , name jew belaja tinggi-2 kan ,tapi pikiran kaw sumpah macam budak tadika . baek tak payah panggil budak POLI<PUO> .. panggil jea budak PTW <Pikiran Tidak Waras> ..

>.< tapi , ak tak sangke pulak lah kan , kaw jenis macam ni >! muke jew nampak baik >..<haiihh, tapiii sebalik nyee .. grrr , entahh lahhh .. yang aku tahu lah jenis kaw kann <KMK> kawan makan kawan .. eh , danial tuh kawan kaw kan ? so , asal kaw nak sangat aku ? niat kaw toh betol kew ? nak aku atauponn sebaliknyee ? kaw memang tak rase malu sikit pon eh kat danial  kalau kaw dapat aku ? tapi entah lahh . itu pon kalau lah danial kisah kan ? ^^ . whateverr hidop dye . bukan aku .

>.< apepon terjadilahh kan , aku takan lah terpikat kat sesapee kecuali pinguin aku tuh ! so what . nak cakap aku kemaruk sangat kat dye ? nak cakap aku gile bayang ? cakap lahh , ak kesah ape ! janji hati aku tetap pade dye sorang . >ni baru name CINTE MATI broo < .. winnk-2 . lagi satu capital A , sukahati aku lah nak post ape-2 kat fb tuh ponn .. itu hak aku lahh ..

>.< ILOVEYOU MR,PINGUIN KUI-2 <3 MUAHHHH ..





                                                                                         LIEYA NAZRI

No comments:

Post a Comment